درخواست خریدهای کاربران
مسیر دسترسی: پنل مدیریت > منوی اصلی > همکاران > درخواست خریدهای کاربران
⚠️ برای ورود به این بخش باید دسترسی مدیریت لیست خرید کاربران داشته باشید.
در این بخش، شما میتوانید به لیست خرید همکاران دسترسی داشته باشید تا سفارشات را مدیریت و سازماندهی کنید. تمامی سفارشها بر اساس زمان درخواست، از جدیدترین به قدیمیترین، در این لیست نمایش داده میشوند. برای دیدن جزئیات بیشتر هر درخواست و تغییر وضعیت آن، کافیه روی آن کلیک کنید.
فرآیند مدیریت درخواستها
اطلاعرسانی به مدیران
به محض ثبت یک درخواست جدید:
-
یک اعلان برای ادمین ارسال میشه.
-
تعداد درخواستهای در انتظار بررسی کنار گزینه «درخواست خریدهای کاربران» در منو نشون داده میشه.
بررسی و تغییر وضعیت درخواست
شما میتونید وضعیت هر درخواست رو به یکی از این چهار حالت تغییر بدید:
-
در حال بررسی: وضعیت اولیه بعد از ثبت درخواست توسط کاربر.
-
در حال انجام: یعنی درخواست دیده شده و در حال پردازش (مثلاً هماهنگی با واحد های دیگر) هست.
-
تأیید شده: پرداخت انجام شده و درخواست نهایی شده.
-
رد شده: به دلیلی درخواست رد شده. در این حالت، امتیاز کسر شده به موجودی امتیاز کاربر بازمیگرده.
