پرش به مطلب اصلی

درخواست خریدهای کاربران

مسیر دسترسی: پنل مدیریت > منوی اصلی > همکاران > درخواست خریدهای کاربران

⚠️ برای ورود به این بخش باید دسترسی مدیریت لیست خرید کاربران داشته باشید.

در این بخش، شما می‌توانید به لیست خرید همکاران دسترسی داشته باشید تا سفارشات را مدیریت و سازماندهی کنید. تمامی سفارش‌ها بر اساس زمان درخواست، از جدیدترین به قدیمی‌ترین، در این لیست نمایش داده می‌شوند. برای دیدن جزئیات بیشتر هر درخواست و تغییر وضعیت آن، کافیه روی آن کلیک کنید.

درخواست خرید همکاران

فرآیند مدیریت درخواست‌ها

اطلاع‌رسانی به مدیران

به محض ثبت یک درخواست جدید:

  • یک اعلان برای ادمین ارسال می‌شه.

  • تعداد درخواست‌های در انتظار بررسی کنار گزینه «درخواست خریدهای کاربران» در منو نشون داده می‌شه.

بررسی و تغییر وضعیت درخواست

شما می‌تونید وضعیت هر درخواست رو به یکی از این چهار حالت تغییر بدید:

  • در حال بررسی: وضعیت اولیه بعد از ثبت درخواست توسط کاربر.

  • در حال انجام: یعنی درخواست دیده شده و در حال پردازش (مثلاً هماهنگی با واحد های دیگر) هست.

  • تأیید شده: پرداخت انجام شده و درخواست نهایی شده.

  • رد شده: به دلیلی درخواست رد شده. در این حالت، امتیاز کسر شده به موجودی امتیاز کاربر بازمی‌گرده.