پرش به مطلب اصلی

مدیریت همکاران

منو اصلی > مدیریت > همکاران > مدیریت همکاران





افزودن و مدیریت همکاران

در این بخش، با نحوه اضافه کردن و مدیریت کاربران (همکاران) در سیستم آشنا می‌شوید.

مدیریت همکاران

اضافه کردن کاربر جدید

برای اینکه همکاران بتوانند وارد کودوس شوند، باید برایشان پروفایل کاربری تعریف کنید. این کار را می‌توانید به دو روش انجام دهید:

  1. اضافه کردن تکی
  • به صفحه مدیریت همکاران بروید.
  • روی دکمه افزودن همکار > افزودن یک کاربر کلیک کنید
  • فرم را با اطلاعات درخواستی پر کنید.
  1. اضافه کردن گروهی (از طریق اکسل):
  • فایل نمونه اکسل را از سیستم دانلود کنید.
  • همان فایل را با اطلاعات کاربران پر کرده و با فرمت خواسته شده ذخیره کنید
  • فایل تکمیل‌شده را در سیستم آپلود کنید تا کاربران به‌صورت گروهی اضافه شوند.

اضافه کردن همکاران

علاوه بر این دو روش، می‌توانید با استفاده از ارسال کد یک‌بارمصرف نیز کاربر را به سیستم دعوت کنید. در این روش، کدی برای کاربر مورد نظر ارسال می‌شود و او می‌تواند با وارد کردن آن، به کودوس اضافه شود.

نکته مهم : همه کاربرانی که اضافه می‌کنید، باید درخواست پیوستن به شرکت را در صفحه ایجاد یا پیوستن به شرکت یا شرکت های من تأیید یا رد کنند.

صفحه شرکت های من

ویرایش یا حذف کاربر

برای تغییر اطلاعات یا حذف یک همکار:

  • روی نام کاربر مورد نظر در لیست کلیک کنید.
  • یا از سمت چپ سطر مربوط به کاربر در جدول (در نسخه وب)، گزینه‌های ویرایش یا حذف را انتخاب کنید.

افزودن کاربر به گروه

اگر می‌خواهید یک همکار را به گروه خاصی اضافه کنید:

  • در صفحه مدیریت همکاران، کنار نام همکار، روی دکمه + افزودن به گروه کلیک کنید.
  • در پنجره‌ای که باز می‌شود، گروه یا گروه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • با کلیک روی دکمه تأیید، همکار به گروه‌های انتخابی اضافه می‌شود.

مدیریت سکه و موجودی کاربر

برای مدیریت سکه یا موجودی کاربران، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه مدیریت همکاران، از سمت چپ ردیف مربوط به هر کاربر ، گزینه‌ی مدیریت سکه و موجودی را انتخاب کنی

با انتخاب این گزینه، پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید عملیات زیر را انجام دهید:

  • افزایش یا کاهش سکه
  • افزایش یا کاهش موجودی ریالی
  • تبدیل سکه به موجودی یا بالعکس

جستجو و مرتب‌سازی لیست همکاران

برای اینکه کار با لیست همکاران راحت‌تر باشد، دو قابلیت مهم دارید:

  • مرتب سازی: می‌توانید لیست را بر اساس نیاز خود و آیتم‌های مختلف (مثلاً نام، تاریخ ثبت و غیره) مرتب کنید تا پیدا کردن اطلاعات آسان‌تر شود.
  • جستجو: اگر به دنبال شخص خاصی هستید، می‌توانید نام او را در قسمت جستجو وارد کرده و به‌سرعت پیدایش کنید.