مدیریت گروه ها
منوی اصلی > مدیریت > همکاران > مدیریت گروه ها
در این بخش، شما چگونگی ایجاد، ویرایش و مدیریت گروههای کاربری را فرا میگیرید. گروهها ابزاری عالی برای دستهبندی همکاران و سادهسازی فرآیندهای مربوط به رویدادها، نظرسنجیها و ارسال امتیازات هستند.
چرا از گروهها استفاده کنیم؟
فرض کنید میخواهید یک رویداد یا نظرسنجی را فقط برای "واحد حسابداری" شرکت برگزار کنید. به جای انتخاب تکتک افراد، میتوانید به سادگی گروه "واحد حسابداری" را انتخاب کنید و کارتان به سرعت پیش میرود. همینطور برای ارسال امتیاز به یک بخش خاص، گروهها کار را بسیار آسان میکنند.
ایجاد و ویرایش گروه
برای ساخت یا تنظیم یک گروه:
-
ایجاد گروه:
- در نسخه وب : به صفحه مدیریت گروهها بروید و روی دکمه ایجاد گروه کلیک کنید.
- حالا، یک عنوان و تصویر برای گروه انتخاب کنید.
- پس از انتخاب اعضا، لیست دسترسیها نمایش داده میشود. اینجا میتوانید مشخص کنید این گروه چه دسترسیهایی داشته باشد.
-
شارژ خودکار گروه:
- در بخش تنظیمات گروه، دو گزینه برای شارژ خودکار موجودی ریالی و امتیاز وجود دارد.
- میتوانید تعریف کنید که مقدار مشخصی سکه یا ریال، بهصورت ماهانه، فصلی یا سالانه، به طور خودکار به تمام اعضای گروه اختصاص یابد.
-
نمایش عمومی گروه:
- اگر گزینه قابل مشاهده برای اعضا را فعال کنید، این گروه برای همه افراد (حتی کسانی که عضو آن نیستند) قابل مشاهده خواهد بود.
ارسال امتیاز به گروه
- اگر گزینه ارسال امتیاز رو (در منوی ویرایش/حذف) انتخاب کنید، امتیاز و پیامی که وارد میکنید، به صورت یکسان برای تمام اعضای اون گروه فرستاده میشه.